از آن جا که امروزه شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام به عنوان یکی از ابزارهای بسیار پرطرفدار و مفید برای رسانهها و اشخاص شناخته میشوند، استفاده از راههایی برای جذب بیشتر فالوورها و افزایش تعاملات اجتماعی آنها میتواند بسیار جذاب و پرفایده به نظر برسد. اما نکتهای که در اینجا مهم است، این است که خرید فالوور برای اینستاگرام، معمولا به دلیل کمبود تعاملات اجتماعی در پروفایل ها و ضعف اعتبار برخی شرکتها و صفحات، برای رسانهها و اشخاص، به طور ناخواسته شرایطی ناامن و پرخطر را به ارمغان میآورد.
یکی از مسائل اصلی که توجه بسیاری از کاربران اینستاگرام را به خود جلب میکند، بازدهی فالوورهای خریداری شده است. همانطور که میدانید، به دلیل این که این فالوورها عمدتا از طرائف رباتیکی و ساختگی تشکیل شدهاند، با نرخ تعامل بسیار پایینی روبهرو هستیم. همچنین، این فالوورها معمولا به سرعت از پروفایل شما جدا شده و در اغلب مواقع تعداد این فالوورها بسیار پایینتر از تعدادی است که شما در ابتدا خریداری کردهاید. علاوه بر این، خرید فالوور برای اینستاگرام، معمولا در چشم شرکتهای اینستاگرام و بخش تحریم ویژه شدهاند. اگر یک فالوور خریداری شده را به عنوان فالوور کاملا حقیقی واقعی به شناسایی کنند، به راحتی میتوانند به سادگی حساب شما را مسدود کنند.
علاوه بر مسائل فنی که میتواند ناشی از خرید فالوور برای اینستاگرام شما باشد، این موضوع به جنبهای دیگر نیز پرداخته میشود. خرید فالوور معمولا باعث شکل گیری یک سری رویا و تصورات نادرست در ذهن شما میشود. شاید به این دلیل که بیشتر پروفایلهایی که دارای تعداد زیاد فالوور هستند، بسیار محبوب هستند و آنچه که هدایت به نظر میرسد، میتواند به تحقق آن رویا کمک کند. با این حال، تحقق این ایده نادرست این است که با خرید خدماتی همانند فالوور برای اینستاگرام، به راحتی به محبوبیت در شبکه اجتماعی دست یابید. در حقیقت، تعاملاتی که از این روش به دست آوردهاید، تعاملاتی کاملا ساختگی و رباتیکی است که در واقع هیچ پایه و اساس رسمی ندارند و در پروفایل شما هیچ مزیت مثل ایجاد تعامل واقعی با دنیای اطراف وجود ندارد. به همین دلیل، رویاهایی که به برنامههای خریداری شده و تعاملات جعلی نادرست متکی شدهاند، همیشه میتوانند بهسمت تلاش برای رسیدن به تعاملات واقعی با دیگران هدایت شوند.
"خطرات داشتن فالوور کاذب برای رسانهها و اشخاص (فالوور اینستاگرام، خرید فالوور، ریسک
در دنیای امروزی از شبکههای اجتماعی برای ارتباط با دیگران، افزایش تفاوتگذاری و گسترش کسب و کار استفاده میشود. بسیاری از کاربران از تعداد فالوورهایشان به عنوان نشان دهنده موفقیت خود استفاده میکنند. با این حال، در بین آنها کسانی هستند که برای رسیدن به این هدف، به خرید فالوورهای کاذب و ناکارآمد متوسل میشوند.
داشتن فالوور کاذب برای رسانهها و اشخاص میتواند پیامدهای خطرناکی داشته باشد. در بین این پیامدها میتوان به افت اعتماد عمومی، از دست دادن اعتبار و کاهش بازدید سایت یا صفحه اشاره کرد. از آنجا که فالوورهای اصلی، اندکی مراقبت و توجه به جزئیات میطلبند، داشتن بیش از حد فالوور کاذب میتواند نشان دهنده اهمیت نیست و در نتیجه مخاطب هدف نسبت به محتوایی که کاربر در اختیارش قرار میدهد بیتوجهی کند.
البته در دنیای کسب و کار، اشخاصی هم هستند که با خرید فالوورها، نمایندگی خود را به شکل ناصحیح رشد میدهند و در نهایت میتوانند برای شرکتهای بزرگ و جوانب بازیهای کسب و کاری دیگر در خارج از کشور کار کنند. این موضوع منجر به اختلاف نظرات میشود که خرید فالوورها به چه میزان منجر به موفقیت در کسب و کار انلاین میشود.
در کل، داشتن فالوور کاذب یک ریسک برای هر رسانه و شخص است. با نادیده گرفتن این مورد، موفقیت در دنیای اینترنت از دست خواهید داد و راه خود به سمت افت اعتبار خواهید گرفت. بهترین راهحل برای افزایش فالوورها، ارائه محتوای مفید، قابل انتشار و جذاب برای مخاطبین است. این روش به موجب افزایش ترافیک و مخاطبین واقعی، موفقیت و رشد به موجب کاهش ریسک و افزایش اعتبار خواهد شد.
"1- تأثیرات منفی خرید فالوور (اصلی، ثانوی و مخرب
خرید فالوور برای رسانههای اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر، تلگرام و... دور از اینکه باعث رشد و پیشرفت حساب کاربری شود، به گونهای هست که به شکلی مخرب وارد حساب کاربری و موقعیت اجتماعی کاربر میشود. این ممکن است از طریق روشهای خودکار شامل مشابهسازی نرمافزاری، خرید فالوور از سایتهای مشکوک و تبلیغ در شبکههای اجتماعی باشد.
تأثیر مخرب این کار در اینستاگرام و سایر رسانههای اجتماعی برای شما به شکل زیر میتواند باشد:
هیچ تعامل واقعی نیست
تعداد فالوور های شما بالا است، اما کیفیت شبکه ارتباطی شما پایین است. افراد در استفاده از اینستاگرام به دنبال تعامل واقعی با دیگران هستند، اگر شما فالوور های بیکار، خرید شده و حتی فیک داشته باشید، هیچ تعامل واقعیی جایی نخواهد داشت و بنابراین در واقع به تنهایی خود رسیدهاید.
تضعیف برند است
اگر پروفایل شما دارای فالوور های خریدی داده شده باشد، این نشان دهنده این است که کاربران شما محیطهای حرفهای و رقابتی را برای دستیابی به فالوور های حقیقی ندیدهاند. در اینصورت، بازدید کنندگان به عملکرد و کیفیت شما اعتماد نمی کنند و شما به عنوان یک برند، تضعیف می شود.
تهدید برای بازاریابی است
چنانچه شما برای رسانه اجتماعی خود فالوور خریداری کنید، به عنوان یک برند، میتوانید با هزینه کمتر در بازاریابی بسیاری از تجارب و قابلیت های تبلیغاتی را از دست بدهید. این بدون شک به این خاطر است که نوعی چرخه ترافیکی ضعیف، امنیت اطلاعات و کیفیت بازاریابی قادر به جذب مخاطب بیشتر نیست.
از نظر مالی خسارت می بینید
افزایش تعداد فالوور ها شما به افزایش رشد حساب کاربری شما همراه نیست، در نتیجه شما پول و زمان خود را در صورتی دور می اندازید که برای شما هیچ کاربردی ندارد، در نتیجه شما از نظر مالی خسارت می بینید.
در نهایت برای این موضوع مهم است که به عنوان یک کاربر باعث شود که با تعامل واقعی با کاربران جدید و کسب فالوور واقعی، شبکه ارتباطی شما بهبود یابد. در مقابل، فالوور خریداری شده به شما کمک نمیکند تا ارتباطهای خود در حرفه شما بهبود یابد. بهتر است که به روشهای مفید و مدرن جهت بهبود تعامل و روابط اجتماعی کاربران خود استفاده کنید.
"افزایش تعداد فالوورهای تقلبی و موجب (کاهش اعتبار، افت فعالیت و درآمد
هر روزه افراد زیادی در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند و با دنبال کردن پیج های مورد علاقه خود از اخبار، آخرین محصولات و خدمات اطلاع پیدا می کنند. معمولاً تعداد فالوورهای واقعی همیشه در مقایسه با فالوورهای تقلبی بسیار کمتر است. اما این اختلاف چندان اهمیتی ندارد؛ مگر اینکه شما یک کسب و کار راه اندازی کرده باشید.
افزایش تعداد فالوورهای تقلبی می تواند برای یک کسب و کار بسیار ضرربخش باشد. در واقع، افزایش تعداد فالوورهای تقلبی باعث کاهش اعتبار و اعتماد مشتریان شده و باعث فروش کاهشی محصولات و خدمات شما می شود. با در نظر گرفتن رقابت بسیاری که در شبکه های اجتماعی وجود دارد، کاربران بسیاری این روش را برای افزایش تعداد فالوورهای خود استفاده می کنند. بنابراین، کاربران اغلب از افزایش تعداد فالوورهای تقلبی استفاده کرده و به خاطر هزینه کمتر اقدام به تهیه یک تعداد بیشتر فالوور تقلبی می کنند.
مزایای افزایش تعداد فالوورهای تقلبی، بدون شک ابراز پوچ و بی اعتنایی به مشتریانتان است. همچنین، افزایش تعداد فالوورهای تقلبی باعث افت در فعالیت شما می شود؛ زیرا فالوورهای تقلبی برای خدمات و تعامل با صفحه شما بسیار بی اهمیت هستند.
در شبکه های اجتماعی، کیفیت و تعداد فالوورهای واقعی مهمتر از تعداد فالوورهای تقلبی است. با توجه به این مهم، بهتر است که شما برای افزایش تعداد فالوورهای خود از روش های قانونی و صادقانه استفاده کنید. نه تنها این روش ها باعث افزایش تعداد فالوورهای واقعی شما می شود، بلکه تضمینی در نزد مشتریانتان برای کیفیت خدمات و محصولات شما خواهد بود.
(خطرات برای صحت اطلاعات در رسانهها
رسانهها به عنوان یکی از مهمترین منابع اطلاعاتی در دنیا به شمار میروند و افرادی از سطح جامعه مختلف میتوانند با استفاده از آنها به اخبار و تحلیل های مختلف دسترسی داشته باشند. با این حال، بر خلاف گذشته که اطلاعات رسانهها اغلب بررسی و تائید شده بوده، امروزه به دلیل سرعت بیشتر منتشر شدن اخبار، تعداد بیشتر خبرنگاران و وجود پلتفرم های متعدد، خطراتی برای صحت اطلاعات وجود دارد.
یکی از خطرات اصلی، شایع شدن اخبار جعلی است. در اینترنت، بسیاری از خبرها به گونهای تغییر داده شدهاند که منتشر شدن آنها فردا صفحات اینترنت را با خبرهای جدید به روز میکند. در نتیجه، ممکن است یک خبر جعلی درباره یک وقایع مهم بخصوص سیاسی که باعث تشنج جامعه میشود، منتشر شود و ممکن است به شدت تکان خوردهاند و تحت تاثیر قرار گیرند.
دیگر خطری که برای صحت اطلاعات در رسانهها وجود دارد، ناهنجاری رویههای رسانهای و بیانصافی در انتخاب، تولید، و منتشرکردن اخبار است. بعضی رسانهها بدنبال منافع خود هستند و سعی میکنند تیترهایی بیشتری به منظور جذب بازدید کنندگان استفاده کنند. در اینصورت، آنها ممکن است اخبار را به طرزی تغییر دهند تا جذابیت بیشتری داشته باشند و اگر این اخبار از زاویهای عرضه شوند، ممکن است کاملاً ناصحیح یا ساختگی باشد.
بنابراین، برای حفظ اعتماد عمومی به رسانهها، لازم است تا علاوه بر انتشار اخبار به صورت سریع، دقیق و کامل، همچنین باید به مسئله ی صحت اخبار نیز توجه داشته باشند. این تنها با داشتن اصول اخلاقی و نظامی محکم در رسانهها و تنظیم قوانین مناسب ممکن است. لذا، برای فعالیت یک رسانهای با رویکرد حرفهای و دارای امانت اجتماعی باید با مسئلهی صحت اخبار بصورت مستمر و جدی برخورد کرد.
افزایش تعداد فالوورهای جعلی و خطرات آن (فالوور، جعلی، خطرات
رقابت بین افراد و شرکتها در فضای مجازی برای رساندن پیام به مخاطبان و دستیابی به موفقیت بیشتر، به دلیل تاثیرگذاری بالای این فضا، بسیار گسترده شده است. برای این منظور از ابزارها و روشهای مختلفی استفاده میشود و افزایش تعداد فالوورها نیز یکی از روشهای مورد استفاده است.
از جمله ابزارهایی که در افزایش تعداد فالوورهای جعلی مورد استفاده قرار میگیرد، خریداری فالوورهای جعلی است. در این روش، با پرداخت هزینه به افراد یا شرکتهایی که در اختیار دارند، تعداد فالوورهای جعلی برای یک حساب کاربری افزایش مییابد. اما این روش تنها برای ایجاد حس بیشتر موفقیت کاربر در فضای مجازی استفاده میشود و در عمل هیچ فایدهای ندارد. بلکه معمولا به شناسایی حساب کاربری تقلبی و خطرناک تبدیل میشود.
از خطرات افزایش تعداد فالوورهای جعلی، میتوان به شناسایی حساب کاربری تقلبی و از بین رفتن اعتماد مخاطبان به حساب کاربری پرداخت. بعلاوه، این روش میتواند منجر به کاهش بازدهی فعالیتهای تبلیغی در فضای مجازی شود و صورت جلوگیری از تعامل کاربران با حساب کاربری مربوطه در این فضا نیز به بار خود خواهد آورد.
بنابراین، به جای استفاده از روشهای نامعتبر برای افزایش تعداد فالوورها، بهتر است تلاش کنیم تا با تولید محتوای خوب و کیفیتی به دستیابی به تعداد فالوورهای واقعی برای حساب کاربری خود برسیم. همچنین، از روشهایی مانند تبلیغات هدفمند و راههای تبلیغاتی متنوعی بهره بگیریم تا به دستیابی به موفقیت بیشتر در فضای مجازی دست پیدا کنیم.
خرید فالوور فیک
خرید فالوور ارزان
منبع
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی